Σάββατο 21 Μαΐου 2011

Η ΚΛΗΡΩΣΗ ΓΙΑΤΑ ΜΠΛΟΥΖΑΚΙΑ ΕΓΙΝΕ!!!!!!!

Σήμερα έκανα την κλήρωση για τα μπλουζάκια που σας υποσχέθηκα με μια μέρα καθυστέρηση βέβαια αλλά παρακαλώ συγχωρέστε με διότι "πολυάσχολη".Τα κορίτσια που κληρώθηκαν είναι η Emmanouela και η Ioanna And.Aπό ότι είδα στο προφίλ τους έχω μια ξανθούλα και μια κοκκινομάλλα.Συνήθως όταν φτιάχνω ένα μπλουζάκι εχω στο μυαλό μου το στιλ και τον χαρακτήρα αυτής που προορίζεται το δωράκι.Επειδή τα κορίτσια δεν τα γνωρίζω προσωπικά να μου επιτρέψουν να αυτοσχεδιάσω....
Μόλις τα ετοιμάσω θα τα δημοσιεύσω να τα δείτε όλες.Ελπίζω να τα καταφέρω να αρέσουν στα κορίτσια τα δωράκια τους να τα φορέσουν και να τα ευχαριστηθούν.Επί της ευκαιρίας θα ήθελα να ευχαριστήσω όλα τα κορίτσια που πήραν μέρος στην κλήρωση για τα καλά τους λόγια και τις ευχές τους
.Φιλιά πολλά!!!!!θα τα πούμε σύντομα...

6 σχόλια:

deppy11 είπε...

μπραβο κοριτσια καλοφορετα!!!

foufoula89 είπε...

ΠΑΝΤΑ ΤΕΤΕΙΑ ΣΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ....ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ...

Katrina είπε...

ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΠΑΝΤΑ ΤΕΤΕΙΑ....

ΧΕΙΡΟΠΙΝΕΛΙΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ είπε...

Ματίνα...σε ευχαριστουμε πολύ!!!!
Δεν ξέρω γιατί σου έβγαλε σφάλμα στο mail, η αλήθεια είναι πως ούτε εμένα με αφήνει να σου στείλω μέσω του blog!
Το mail μου είναι androutsop@gmail.com ,στείλε μου απευθείας και θα σου απαντήσω!!!
Πάντα δημιουργική να είσαι...φιλάκια πολλά,
Γιάννα

Emmanouela είπε...

Μα τι λες?! Ό,τι και να μας φτιάξεις θα είναι πανέμορφο! Και πάνω απ'όλα θα είναι χειροποίητο και φτιαγμένο με πολύ αγάπη όπως καταλαβαίνω! Μόνο υπολόγισέ με για Μedium, αν είναι εύκολο!! Σ'ευχαριστώ πολύ!!!!!

Envy είπε...

Συγχαρητήρια κορίτσια!