Σάββατο 18 Ιουνίου 2011

Oλοκαίνουργιες εμπνευσεις σε μπλουζακια

 Πώς σας φαίνονται τα καινούργια μου μπλουζάκια....ΌΧΙ μην νομίζετε πως τα παράτησα με τα σαπουνάκια και τις κρεμούλες..τα πειράματα συνεχίζονται κανονικά απλά είχα κάποιες παραγγελίες για μπλουζάκια και εγώ ως γνωστό χατίρια δεν χαλώ.Εύχομαι να αρέσουν σε αυτές που προορίζονται και σε εσάς που τις βλέπεται.Επανέρχομαι με τα σαπουνάκια τα οποία τα έχω έτοιμα και τα μισά τα μοίρασα είδη αλλά ξεχνάω να τα φωτογραφίσω....τις ηλικίας βλέπετε...




7 σχόλια:

Marina είπε...

Δε ξέρω ποιο να πρωτοθαυμάσω!!!
Μπράβο δημιουργηκότητα!!!
Τώρα έλα να παίξουμε στο μπλογκοσπιτάκι μου!!!

Ευαγγελία Βλασσοπούλου είπε...

Αααααααα, πάρα πολύ όμορφα

Mairyliscious είπε...

πολυ ομορφα !

χρυσάνθη είπε...

Ομορφα και δροσερά!!Φιλάκια!

elvira είπε...

Είναι όλα πανέμορφα!!!

Katrina είπε...

ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ!!!!

Elena είπε...

Καλώς σε βρήκα! Υπέροχο το σπιτάκι σου! Μου άρεσαν όλα πάαααρα πολύ!!! Φιλάκια πολλά!!