Τετάρτη 26 Οκτωβρίου 2011

towel cake για κορίτσι

                                                                                     Για να μην αφήσω παραπονεμένα τα κοριτσάκια
έφτιαξα και ένα κοριτσίστικο ροζουλί......και η συνέχεια είναι σαπουνάκια τα οποία έχω έτοιμα και θα σας τα δείξω άμεσα Όπως σας είχα πει είχα καιρό να ασχοληθώ με το blog λόγω καλοκαιρινής εργασίας και σήμερα ανακάλυψα πως η Ioanna And με προσκάλεσε μέσα από το blog της χειποπινελιες να παίξω το παιχνίδι με τα 7 μυστικά που πρέπει να αποκαλύψω για τον εαυτό μου.Λοιπόν......αυτά που θα σας πω θεωρώ πως είναι γνωστά για αυτούς που με γνωρίζουν προσωπικά γιατί είμαι   1   βιβλίο ανοικτό φαίνεται στο πρόσωπό μου ότι αισθάνομαι  2 είμαι ελαφρώς ...                                  
υπερπροστατευτική όσων αφορά τα παιδιά μου 3 έχω πάθος με τα γλυκά 4 είμαι κακή οδηγός 5 δεν μου αρέσουν οι δουλείες του σπιτιού 6 με συναρπάζει οτιδήποτε δημιουργικό 7 έχω τρέλα με τα ψώνια (fashion victim με τα όλα του).Αυτά τα ολίγα για εμένα...οπότε εάν με πετύχετε στο δρόμο να οδηγώ πιάστε πεζοδρόμιο για καλό και για κακό!!!!Εγώ ενημέρωσα.....Τώρα πρέπει να υποδείξω 7 φιλές να συνεχίσουν το παιχνίδι  θα πω λοιπόν  .



















http://art-at-home.blogspot.com/









































.

Δεν υπάρχουν σχόλια: